גפן פרימו - גפן פרימו: "רציתי מדליית זהב, אבל גם ארד זה טוב" : שיהיה בהצלחה לגפן ולכל חברי הנבחרת באליפות העולם!

גפן פרימו - גפן פרימו: "רציתי מדליית זהב, אבל גם ארד זה טוב" : שיהיה בהצלחה לגפן ולכל חברי הנבחרת באליפות העולם!. ‏גפן פרימו זכתה במדליית ארד באליפות העולם בג'ודו עד 52 ק''ג, אחרי שגברה על יריבה מאוזבקיסטן. חברות הנבחרת שהיו אמורות לטוס לתחרות: מספיק מבט חטוף על אימוני הנבחרות כדי להבין זאת. ג'ודאית צעירה לא תדבר יותר מידי עם הגדולות ממנה, לא תשאל שאלות תוך כדי אימון. בג'ודו יש עניין של מעמדות ובנבחרות הג'ודו בדרך כלל קיים פער בין הג'ודאים הצעירים לבוגרים.

למרות שגילי כהן השיגה את הקריטריון ואמורה לייצג את ישראל בקיץ, באיגוד בוחנים אפשרות להחליף ביניהן לאור ההצלחה של הג'ודאית הצעירה שעלתה על הפודיום גם באליפות אירופה וגם באליפות העולם. גפן פרימו נמצאה הערב (חמישי) חיובית לקורונה ולכן הג'ודוקא וכל נבחרת הנשים לא יוכלו לצאת ולהשתתף באליפות אירופה. על המזרן היום תעלה גפן פרימו, ניתן לצפות בשידורי הקרבות רק הקלידו על התמונה או בערוץ 5 (: חברת הנבחרת, גפן פרימו, נמצאה חיובית לקורונה ולכן שאר בנות הנבחרת יאלצו להיעדר מהתחרות. בפעם השנייה בקריירה, הישראלית (עד 52 קג) שלא תהיה בטוקיו, קיבלה מתנת ניחומים בדמות מקום הפודיום בטורניר היבשתי.

חולמת על מדליה: הכירו את התקווה האולימפית של הרצליה לטוקיו ...
חולמת על מדליה: הכירו את התקווה האולימפית של הרצליה לטוקיו ... from www.tzomet-ran.co.il
גפן פרימו השיגה היום (שישי) מדלייה שנייה באליפות אירופה לבוגרות, כאשר ניצחה בבית הניחומים את אוולין צ'ופ ולקחה את הארד. גפן פרימו, היום בת 19, נולדה וגדלה במושב הצפוני גן השומרון. גפן פרימו | איגוד הג'ודו. אלבום חתונה חדש לתזמורת פריילך ומרדכי שפירא. מספיק מבט חטוף על אימוני הנבחרות כדי להבין זאת. חברות הנבחרת שהיו אמורות לטוס לתחרות: בשל הישגיה של פרימו באליפות העולם ואליפות אירופה והעובדה שכהן סוחבת פציעה, איגוד הג'ודו והיחידה לספורט איגוד הג'ודו והיחידה לספורט הישגי יתכנסו בשבוע הבא להכריע האם גפן פרימו, שזכתה אתמול (שני) במדליית הארד. Born 26 march 2000) is an israeli judoka.

פרימו מחזיקה במדליית ארד מאליפות אירופה 2018.

גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה. אלבום חתונה חדש לתזמורת פריילך ומרדכי שפירא. Born 26 march 2000) is an israeli judoka. פרימו גדלה במושב גן השומרון ובגיל 4 החלה להתאמן בג'ודו. גפן פרימו | איגוד הג'ודו. ג'ודאית צעירה לא תדבר יותר מידי עם הגדולות ממנה, לא תשאל שאלות תוך כדי אימון. מדליית ארד לגפן פרימו באליפות העולם בג'ודו. ראשי תגיות כתבות עם התגית גפן פרימו. גפן ניצחה היום במהלך התחרויות את האלופת האולימפית בלונדון 2012 הברזילאית שרה מננזש. על המזרן היום תעלה גפן פרימו, ניתן לצפות בשידורי הקרבות רק הקלידו על התמונה או בערוץ 5 (: בשל הישגיה של פרימו באליפות העולם ואליפות אירופה והעובדה שכהן סוחבת פציעה, איגוד הג'ודו והיחידה לספורט איגוד הג'ודו והיחידה לספורט הישגי יתכנסו בשבוע הבא להכריע האם גפן פרימו, שזכתה אתמול (שני) במדליית הארד. גפן פרימו נמצאה הערב (חמישי) חיובית לקורונה ולכן הג'ודוקא וכל נבחרת הנשים לא יוכלו לצאת ולהשתתף באליפות אירופה. שירה ראשוני (עד 48 קג), פרימו וגילי כהן (עד 52 קג), תמנע נלסון לוי (עד 57 קג) וגילי.

טלטוס מברכת את הג'ודקא גפן פרימו על זכייתה במדליית הזהב בגראנד פרי מונטריאול! בג'ודו יש עניין של מעמדות ובנבחרות הג'ודו בדרך כלל קיים פער בין הג'ודאים הצעירים לבוגרים. אלבום חתונה חדש לתזמורת פריילך ומרדכי שפירא. על המזרן היום תעלה גפן פרימו, ניתן לצפות בשידורי הקרבות רק הקלידו על התמונה או בערוץ 5 (: בשל הישגיה של פרימו באליפות העולם ואליפות אירופה והעובדה שכהן סוחבת פציעה, איגוד הג'ודו והיחידה לספורט איגוד הג'ודו והיחידה לספורט הישגי יתכנסו בשבוע הבא להכריע האם גפן פרימו, שזכתה אתמול (שני) במדליית הארד.

מבחן חוזר
מבחן חוזר from ynet-images1.yit.co.il
עד 52 קג, שם נאבקות גפן פרימו וגילי כהן, ועד 63 קג בו מתחרות גילי שריר וענבל שמש. אברהם פריד ואביב גפן בראיון מיוחד. גפן פרימו היא ג'ודוקא ישראלית המתחרה בקטגוריית המשקל עד 52 קג. גפן פרימו, היום בת 19, נולדה וגדלה במושב הצפוני גן השומרון. עולם הג'ודו, עולם של אומנות לחימה ספורטיבית המשלב בתוכו תכונות של כבוד, כיבוד האחר, דבקות במטרה ויושרה אלו התכונות המאפיינות את. גפן פרימו | איגוד הג'ודו. פרימו גדלה במושב גן השומרון ובגיל 4 החלה להתאמן בג'ודו. בדרך גברה על גילי כהן.

פרימו גדלה במושב גן השומרון ובגיל 4 החלה להתאמן בג'ודו.

מספיק מבט חטוף על אימוני הנבחרות כדי להבין זאת. She competes in the under 52 kg weight category, and won a bronze medal in the 2018 european judo championships. גפן פרימו נמצאה הערב (חמישי) חיובית לקורונה ולכן הג'ודוקא וכל נבחרת הנשים לא יוכלו לצאת ולהשתתף באליפות אירופה. הקרב על הקריטריון לאולימפיאדת טוקיו 2021 בין ברוך שמאילוב לטל פליקר ובין גפן פרימו לגילי כהן נפתח. גפן ניצחה היום במהלך התחרויות את האלופת האולימפית בלונדון 2012 הברזילאית שרה מננזש. גפן פרימו היא ג'ודוקא ישראלית המתחרה בקטגוריית המשקל עד 52 קג. בפעם השנייה בקריירה, הישראלית (עד 52 קג) שלא תהיה בטוקיו, קיבלה מתנת ניחומים בדמות מקום הפודיום בטורניר היבשתי. פרימו מחזיקה במדליית ארד מאליפות אירופה 2018. פרימו החלה את יום הקרבות שלה ישירות בסיבוב השני, מול לוז אולברה ממקסיקו, והעפילה לסיבוב השלישי לאחר שיריבתה ספגה שלושה עונשים. הזכייה באה אחרי תקופה קשה בה חלתה בקורונה והפסידה את הכרטיס לאולימפיאדת טוקיו לגילי. חברת הנבחרת, גפן פרימו, נמצאה חיובית לקורונה ולכן שאר בנות הנבחרת יאלצו להיעדר מהתחרות. עד 52 קג, שם נאבקות גפן פרימו וגילי כהן, ועד 63 קג בו מתחרות גילי שריר וענבל שמש. גפן פרימו השיגה היום (שישי) מדלייה שנייה באליפות אירופה לבוגרות, כאשר ניצחה בבית הניחומים את אוולין צ'ופ ולקחה את הארד.

שירה ראשוני (עד 48 קג), פרימו וגילי כהן (עד 52 קג), תמנע נלסון לוי (עד 57 קג) וגילי. אלבום חתונה חדש לתזמורת פריילך ומרדכי שפירא. ג'רבי משוחחת איתה ועם עידו בר, המאמן שלה על שגרת האימונים. יצוין כי גפן חשה בטוב וללא סימפטומים, ושאר הספורטאיות והצוות יצאו שליליים בבדיקה. פרימו גדלה במושב גן השומרון ובגיל 4 החלה להתאמן בג'ודו.

ג'ודו: גפן פרימו מגיבה לאחר הזכייה במדליית הארד | ספורט 1
ג'ודו: גפן פרימו מגיבה לאחר הזכייה במדליית הארד | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
היא התאמנה בג'ודו במועדון איי. פרימו מחזיקה במדליית ארד מאליפות אירופה 2018. ג'ודאית צעירה לא תדבר יותר מידי עם הגדולות ממנה, לא תשאל שאלות תוך כדי אימון. Born 26 march 2000) is an israeli judoka. ג'ודו, כך נראה, היה משהו שפשוט נולדה לעשות. ראשי תגיות כתבות עם התגית גפן פרימו. שיהיה בהצלחה לגפן ולכל חברי הנבחרת באליפות העולם! על המזרן היום תעלה גפן פרימו, ניתן לצפות בשידורי הקרבות רק הקלידו על התמונה או בערוץ 5 (:

חברת הנבחרת, גפן פרימו, נמצאה חיובית לקורונה ולכן שאר בנות הנבחרת יאלצו להיעדר מהתחרות.

בפעם השנייה בקריירה, הישראלית (עד 52 קג) שלא תהיה בטוקיו, קיבלה מתנת ניחומים בדמות מקום הפודיום בטורניר היבשתי. גפן פרימו | איגוד הג'ודו. טלטוס מברכת את הג'ודקא גפן פרימו על זכייתה במדליית הזהב בגראנד פרי מונטריאול! גפן פרימו נמצאה הערב (חמישי) חיובית לקורונה ולכן הג'ודוקא וכל נבחרת הנשים לא יוכלו לצאת ולהשתתף באליפות אירופה. גפן פרימו הוכיחה שגם לדור העתיד של הג'ודו הישראלי יש מה למכור כבר בהווה. פרימו גדלה במושב גן השומרון ובגיל 4 החלה להתאמן בג'ודו. אלבום חתונה חדש לתזמורת פריילך ומרדכי שפירא. פרימו החלה את יום הקרבות שלה ישירות בסיבוב השני, מול לוז אולברה ממקסיקו, והעפילה לסיבוב השלישי לאחר שיריבתה ספגה שלושה עונשים. שיהיה בהצלחה לגפן ולכל חברי הנבחרת באליפות העולם! הזכייה באה אחרי תקופה קשה בה חלתה בקורונה והפסידה את הכרטיס לאולימפיאדת טוקיו לגילי. פרימו מחזיקה במדליית ארד מאליפות אירופה 2018. בג'ודו יש עניין של מעמדות ובנבחרות הג'ודו בדרך כלל קיים פער בין הג'ודאים הצעירים לבוגרים. בדרך גברה על גילי כהן.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook